2015. március 7., szombat

28. Fejezet: 3 Viking Falu Viadala | Vagyis 2. Évad kezdete! |

Március első napján mindenki házába erős viking harcosok törtek be, és kényszerítették őket, hogy a nagy csarnok előtti térre menjenek.
Két részre bontották a teret: korláttal el volt választva, és az egyik részen a fiúk, a másikban a lányok álltak. De előtte egy cetlire a nevedet fel kellet írnod. Remegő kézzel formáltam a betűket, fogalmam sem volt, hogy mire készülnek. Bedobtuk egy üvegbe a papírt, majd az ujjunkat megszúrták, és le kellett a nevünk mellé egy ujjlenyomatot nyomni. Fúj. Véres nyomat.

Mikor beálltam Astrid és Skyler közé, idegesen rágtam a körmömet. Ahogy ők ketten is. Phlegma felsétált az emelvényre, különösen furán felöltözve, haja nagyon furán állt felfelé, a ruhájáról meg nem is akarok beszélni, mert maga volt a közröhej. 
-Köszöntök mindenkit ezen a szép tavaszi napon! - kezdte. - Egy nagyon szép viking szokást elevenítünk fel most itt. Ami nem más, mint a 3 Viking Falu Viadala! - kiáltott vidáman, bennünk meg megfagyott a vér. A 3 Viking Falu Viadala egy kétszáz éves hagyomány, ami 3 falut érint, és egy fiú és egy lány minden faluból egy random kiválasztott arénában élet-halál harcot vív egymással, és csak egy ember térhet vissza. Egy. A hatból. Belegondolni is életveszélyes. Senki ne gondoljon erre.
-Ma ki fogjuk választani a fiút és a lányt, akit elszállítunk a kiképzőközpontba, majd az arénába, és képviseli a Hibbant-szigetet! A fiúké az elsőbbség. - és azzal a mozdulattal odasétált a fiúk nevét tartalmazó üveggömbhöz, és kihúzott egy papírt. Csigamozdulatokkal kinyitotta, majd nyílt a szája, és kipottyant az ajkai közül: - Halvér Ingerman.
Megfagyott a levegő, úgy életemben hatszázadszorra. Halvér felé fordultunk, akinek lefehéredett az arca, és egy mukkot sem tudott kinyögni a száján. A lábai megmerevedtek, és tátott szájjal nézett Phlegmára. Nem akart hinni a fülének. A több ezer névből pont az ő nevét húzták ki! Pedig sosem csinált semmi rosszat!
-Önként jelentkezem Halvér helyett! - hasított a levegőbe Skyler hangja.
-Skyler, ne! - kiabált rá Hablaty. 
-De igen. Halvér nem élné túl. És fontos ember a falunak - és felsétált az emelvényre. - Skyler Haddock vagyok, 12 éves. Hablaty unokahúga. 
-Nos, ez a váratlan fordulat példaértékű - nézett zavartan Phlegma. - Így egy újabb fiút kell kihúznunk - kihúzott egy újabb cetlit, az üveggömb legeslegalsó bugyraiból, és felolvasta: - Fafej Thorston.
Nem! Ilyen nincs! Miért? Miért kell mindent tönkretennie minden napnak?! Ennél már úgy sincs rosszabb. Jelentkezek helyette. Bármibe kerül is.
-Jelentkezek helyette! - kiáltottam. - Jelentkezek! Önként!
-Öhmm, a szabályok szerint két női versenyző nem vehet részt a versenyen - szabadkozott Phlegma.
-De igen, én jelentkezek! - indultam az emelvény felé, de Fafej megragadta a karomat, és rosszallóan így szólt:
-Eszedbe ne jusson, ifjú hölgy!
-De megteszem! - vágtam vissza.
-Nem, nem és nem!
-De! Hallod, beengednek az arénába, és azonnal véged! Én nem szeretnélek elveszíteni téged! Nekem már úgyis tönkrement az életem - azzal sarkon fordultam, és felsétáltam Skylerhez egy csapat őr kíséretében.
-Kőfej Thorston vagyok, 14 éves. Fafej Thorston ikertestvére. Jelentkezek helyette a Viadalra.
-Tehát a Hibbant sziget kiválasztottjai: Skyler Haddock, és Kőfej Thorston - mondta a könnyeivel küszködve Phlegma, majd megfogta a kezünket, és a magasba emelte. Mindenki éljenzésben tört ki, pár ember kivételével: Takonypóc, Halvér, Astrid, Fafej és Hablaty tétlenül néztek minket, és a könnyeikkel küszködtek. 
Az őrök körbeszegélyeztek, és elvittek egy hajóhoz. Ott egy nagy szobába tettek minket, és bezártak. Elhajóztunk Hibbantról. És ezzel kezdetét vette a soha véget nem érő kaland.




2 megjegyzés:

  1. Sziaa!!!
    Mint azt ígértem elolvastam a sztorit.
    Én nem vagyok oda az ilyenért DE EZ NAGYON JÓ még tegnap este kezdtem el olvasni és addig nem hagytam abba míg be nem fejeztem nagyon jó ügyi vagy.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Nagyon örülök, hogy tetszett!
      Kööszönöm! :*

      Törlés

blog