2015. október 29., csütörtök

Díj #12 #13

Igen, ez már hivatalos, hogy a 35. fejezet lesz a legutolsó rész, itt, ezen a blogon. Utána kaphattok még egy Epilógust, majd ezennel befejeződik ez a csodálatos történet. Mindenesetre mindenkitől, akitől díjat kaptam, előre is elnézést kérek, mert volt, akitől még augusztus végén kaptam a díjat. Szörnyen sajnálom, egyszerűen nem tudtam így foglalkozni ezzel. Most ezt pótolnám be.

Díj #12 - Dorothy Blog Award Bella Stewart-tól, a Suttogás írónőjétől és Díj #13 - Dorothy Blog Award Christina Prichard-tól, az A lány, aki boszorkánynak született c. blog szerzőjétől



Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől van.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad.
3. Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról
5. Válaszolj 12 kérdésre
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatosan
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hoszen mindenkinek visszajelzés
8. Cserélj linket
9. Küld tovább 12 embernek a díjat

 Én most összevonom a kettő díjat (sorrynotsorry), és 6-6 tényt fogok írni mindegyikről.

6-6 dolog Bella és Christina blogjairól:
  1. Bella egy életszerű, hihető sztorit ír.
  2. A főhőst Allysonnak hívják.
  3. A szereplők menüpontban 8 darab karaktert találhatunk
  4. Köztük 3 fiú
  5. És 5 lány
  6. Bella E/1-ben, jelen időben ír.
  7. Christina már egy fanfiction gazdája
  8. A fő karakter teljes neve Luna Marcy de  Bellamare
  9. A történet New Orleands-ben játszódik
  10. A karakterek menüpontban négy szereplőről tájékozódhatunk
  11. Köztük egy fiú-ikerpárral
  12. A karakterek többsége 17 éves.
Bella 12 kérdése:
  1.  Szerinted melyik név illik még Allyson karakteréhez? - Én még az Alice, Melody, esetleg Liliana nevekre gondoltam.
  2.  Kedveled a Nagyapa karakterét? Miért? - Igen, kedvelem, mégpedig azért, mert mindig mosolyt tud csalni az arcomra.
  3.  Allyson jogosan háborodott fel az anyja viselkedésén? - Én is felháborodtam volna, szóval igen.
  4.  Mit gondolsz, mi az oka a szülők válásának? - Valószínűleg egy családi viszály volt.
  5.  Szerinted, hogy kapcsolódik majd a cím a történethez? - lehet, hogy teszel bele egy misztikus csavart, ami során fikciós karakterek is ellepik a történetet, vagy ezzel a módszerrel akar Allyson valamit rendbe hozni.
  6.  Mi lehet a véleménye Nagyapának Allyson anyjáról, vagyis a lányáról? - nem túl sok jó.
  7.  Nagyapának mennyi ideje lehet még hátra? - Egy-két hónap. Viszont nagyon sajnálnám, ha meghalna.
  8.  Milyennek ismerted meg Kelly néni karakterét a telefonhíváson keresztül? - Őszintén, nekem nem lett szimpatikus.
  9.  Szerinted Allyson szülei meg fogják oldani a problémájukat? Ha igen, hogyan? Ha nem, miért? - Remélhetőleg a Suttogással... :)
  10.  Allyson elégtételt tesz majd anyja kérésének? - remélem, nem.
  11.  Ha nem tudnád, hogy Allyson Michiganben él, mi lenne az első tipped? Melyik városban? - Londonra tippelnék.
  12.  A fülszöveg  alapján mi lehet a tragédia, ami megváltoztathatja a lány egész életét is?  - Nagyapa halála?
Christina 12 kérdése:
  1.  Mi volt az első benyomásod, amikor a blogomra tévedtél? - a kedvenc színemben, a lilában úszott.
  2.  Mi a véleményed az eddigi fejezetekről? - Nekem nagyon tetszettek. Folytatásért esedezem, tényleg!
  3. Hogyan tetszik a blogom kinézete? - Imádom, ugyebár a lila a kedvenc színem, az én új blogom is ilyen árnyalatokban úszik.
  4. Változtatnál rajta valamit? - Talán a bejegyzések tartalmának színét. Néha közel kell hajolnom, hogy el tudjam olvasni.
  5.  Ha egy dolgot változtathatnál az egész blogon, mi lenne az? - A betűk színe :D
  6.  Hogyan jellemeznéd a blogot 3 szóval? - Fantasztikus, misztikus, jóféle :D
  7.  Kíváncsi vagy a folytatásra? - NAGYON IS!
  8.  Szeretnéd ha romantikus részek is lennének benne? - Igen, nem bánnám! :)
  9.  Hogyan tetszik a fülszöveg? - Nekem felkeltette az érdeklődésemet.
  10. Hogyan tetszik a trailer? - Szépen össze lett állítva. 
  11. Mi tetszik a legjobban a blogon? - A fejlécért odavagyok *-*
  12. Ezentúl is olvasni fogod? - Még szép! ;)
És én most ezt senkinek sem küldöm, nem teszek fel kérdéseket, megszegem a szabályt, tudom, de már annyi embernek küldtem, újat nem tudok. 
 

Szeretet,

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog