2014. szeptember 14., vasárnap

4. Fejezet: Takonypóc

Teljes egészében a szobánk ajtajában áll a megszokott Takonypóc. Csak ácsorog, karba font kézzel, és bámul minket. Szeme pattog köztem és Fafej között, majd megállapodik a tekintete rajtam. Óvódáskorom óta belém van zúgva, állítólag azóta, amióta birkákat rajzoltam, és mikor megnézte, mit csinálok, meglökött, kimentem a gondosan megrajzolt vonalakból, és az összes szénkrétát eltörtem a fején, ezért érthető volt, miért volt színes a haja hazamenetelkor, és miért üvöltötte le a fejemet a hajamról, akarom mondani a hajamat a fejemről Takonypóc apja.
-Mégis mit akarsz? Most rontottál el egy érzéki pillanatot - néz Takonypócra Fafej, apának pedig híre hamva sincs.Takonypóc mindig ért ahhoz, hogy valamit iszonyatosan elrontson. Ilyen volt például két hete.
Éppen a faluban császkáltam, nézelődtem jobbra-balra, és mikor végre a birkák között kóborló kecskéről visszatereltem a szememet az útra, Takonypóc ácsingózott előttem, és kerek szemekkel nézett rám, én pedig elgondolkodtam, hogy mióta ilyen kék a szeme.
-Épp egy fontos helyre tartottam - tettem a kezemet Takonypóc mellkasára, és megpróbáltam eltolni, de nem jártam sikerrel.

Így készült:
-Engedj már továább!
-Neem
-Mit akarsz?  :O
-Csak annyit hogy ezt a szöveget a Vikinek kéne írnia...
-Neem! Írhatja az Ádám iis azt mondta hogy szívesen segít!
-Biztosan ezt mondta? :O
-Igeen <3
-Na jól van... - Végre elállt az utamból és mehettem tovább a dolgomra... ;)
[De nem az Ádám írta, csak ötletelgetett nekem]
-  Elengednél? - kérdeztem meg újra, mert a dolog kezdett tényleg sietős lenni. Takonypóc továbbra sem normálisodott meg, állt az úton, és nem hagyott kikerülni, végül ellöktem, de neki is eléggé jó reflexei voltak, és visszalökött, aminek következtében a sárban landoltam. - Megvesztél?! - ordítottam fel rá sáros fejjel,meg persze sáros mindennel, és az idegességtől belecsaptam ököllel a sárba, aminek következtében a szutyok felfröccsent az arcomra, újabb réteget képezve az alapon. Sárkozmetika. Juhé. 
-Én, kérlek, tökéletesen vagyok - vigyorgott az elviselhetetlen mosolyával, oké, olyan édes, mikor mosolyog, de akkor is idegtépő. - Amúgy hova akartál menni? Mi volt olyan sietős? - vihogott, mint aki nem hiszi el, hogy valami important volt a dolgom. 
-Elmondom, hogy a törzsfőnk, vagy hogy könnyebb legyen felfognod, a nagybátyád - na állj. Igen. A nagybátyja. Ugyanis a törzsfőnk, Termetes Pléhpofa testvérének a fia. Azt hinné az ember, hogy egy muslicától is irtózó személyről van szó, elvégre törzsfőcsaládban nevelkedett, de Takonypóc csak egy felfuvalkodott, hisztis, nagyra nőtt gyerek - hívott engem és Fafejet, de milyen véletlen, hogy a bátyám nem szólt, és késésben vagyok - tettettem a töprengő magamat. Takonypóc átvette a "gondolkodjunk már erről" fejet, majd öt perc múlva úgy tűnik, hogy felfogta, ezért nyögött ez "óóóó"-t, és nyújtotta a kezét, hogy felsegítsen. Megragadtam, majd a villámgyors problémamegoldó képességemmel lerántottam a trutyiba, és meg felálltam, és mehettem tovább csupa sárosan. Na erről beszélek. mindent elront. 
Most is úgy érzem, hogy valamit elrontani készül. Néha totál száz százalékig biztos vagyok valamiben, és most is az vagyok. 
-Mondjad, mit akarsz, ha már kéretlenként behatoltál a magánszérámba - Fafej tekintete szikrákat szór, én meg megforgatom a szememet.
-Magánszféra, de észlény - javítom ki, mire elkezd mellettem csapkodni  "nem mindegy?" céllal. Takonypócra nézek segélykérőn, hogy mentsen már ki ebből a helyzetből, mert kezdem unni a legyezést. Takonypóc veszi az adást, megköszörüli a torkát, és belekezd a mondandójába:
- Nos, ki kell jönnötök. Hatalmas dolgot akarok mutatni - és azzal a mozdulattal megragadja a karomat, én Fafejét, Fafej pedig a csirkéjéért nyúl. Igen, van egy csirkéje, akit nagy kreatívan "Csirkének" nevezett el, és ő a házikedvence, de én már attól kezdek félni, hogy a szerelme. Fafej szerelmi életéről lehetne mesélni, és időnk mint a tenger, úgyhogy miért is ne?

Igen, verjetek meg, de ez egy ilyen rövid rész lett :/ De nem akartam a romantikus részt lelőni :) Tehát a következő részben megtudhatjátok, hogy Fafejnek milyen bonyolult szerelmi élete van, és azt is, hogy mit akar mutatni Takonypóc. Addig is sziasztok! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog