2014. december 24., szerda

18. MiniFejezet: A legeslegjobb Snoggletog

Annyira elszaladtak a napok, hogy máris Karácsony. Akarom mondani Snoggletog. Sürgés-forgás, egy perc nyugta sincs az embernek. Hablaty pedig kiosztott egy rakatnyi feladatot mindenkinek. Astrid készíti az ételeket és italokat (kérem Thor, kérem, csak NE legyen Jaklikőr!), Halvér a megfelelő könyveket választja ki (énekkönyvek, karácsonyi idézetek, satöbbi), Takonypóc... Hát ő fogalmam sincs mit kapott. Mi kaptuk a Fadíszítést. Jesszus. Wáááááááá.
Előkotortunk pajzsokat, sisakokat, meg még díszeket, majd a főtérre kiérve felbámultunk a fára. Óriási fenyőóriás volt ezernyi ággal. És nekiestünk. Mar egész jól álltunk, mikor... A létra eldőlt. És én pont rajta voltam. Valamire ráestem. Rexre.
- Minden oké? - Kérdezte aggodalmasan.
- Persze. - Nyugtattam meg.
*
Este a nagycsarnokban gyűltünk össze. Nagyon szépen fel volt diszítve, mint kiderült, Hablaty keze munkája.
Egyszer csak egy fagyöngy lebbent fölém.
- Boldog Snoggletogot Kőfej - mondta Rex, és megcsókolt.
- Neked is - mondtam, miután kicsit lenyugodtam.
Aztán mindenki ajándékozott.
Én kaptam Hablatytól egy új lándzsát, Astridtól egy fésűt, Halvértől egy könyvet a Karácsonyról, Takonypóctól egy puszit (??), Fafejtől pedig semmit. Ő magát adta. És ez épp elég volt tőle. Rex pedig egy nyaklánccal ajándékozott meg.
Úgy tűnik, bizton állíthatom, hogy ez volt életem legjobb Snoggletogja.
*
Boldog Karácsonyt Minden Kedves Olvasómnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog