2015. május 27., szerda

In Memory Of Me - 2 éves a blogger-tagságom!

Drága olvasóim!
Mérföldkőhöz érkeztünk.
Igen.
2013. Május 26-án egy barátom bemutatta a blogger blogját.
Május 27-én pedig létrehoztam az első blogomat. Na, megtaláltam :D http://365napviki.blogspot.hu/
Utána pedig szabadon szárnyalt minden fantáziám.
És ez lett belőle.
Két éve itt vagyok.
Levakarhatatlanul.
Leállíthatatlanul.
Fékezhetetlenül.
Leszedhetetlenül.
És ez csak nő. Napról napra nőőőőőőőőőőőőőőőőől. 
Szóval.
Ezzel azt akartam mondani,
Hogy,

Köszönöm minden olvasómnak a sok-sok bizalmat, megtekintést!
Azóta:
9 Blog
Összesen 13660 Oldalmegtekintés
26 Követő
134 komment és visszajelzés.

Köszönöm nektek ezt a két évet! Feledhetetlen volt... És még lesz sok ilyen év... :D Érzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog