2015. február 25., szerda

26. Fejezet: Kommandós Kőfej

Dél volt. A nap szikrázóan sütött, szinte már égette a napfényt alig látott bőrömet, ami nagy ritkaság Hibbanton. Ugyanis az év 9 hónapjában esik a hó. A többi háromban a jég. Ráadásul a napfényt is kerülöm, mert utálom, ha barnább a bőröm a kelleténél.
Bárányfelhők gomolyogtak az égen, és a hullámok baljósan hömpölyögtek. A tölgyfából készült mólón álltam. Mellettem Fafej ette a kezét, vagyis ahogy állította, "rágta a körmét". Mögöttem egy egész falu lihegett, de olyan halkan, hogy szinte nem is hallottam. Érezni lehetett a feszültséget, csak úgy vibrált a levegő. A távolban feltűnt egy hajó, vitorláján a nagy ölvésszel. Az ádázok közeledtek. Ezekben a percekben valamelyikünket elviszik, és ki tudja, mit csinálnak velünk. Mikor a móló és a hajó orra találkozott, horgony csapódott a vízbe, és kiugrott a hajóból Dagur, az Ádázok Legádázabb vezére.
-Hibbant-sziget! De szeretem ezt a csilingelő nevet! - vihogott Dagur, majd mikor megakadt a szeme rajtam és a testvéremen, olyan vigyor ült ki a képére, amitől akaratlanul is megborzongtam.
-Teljesítettétek a feltételt! - azzal megragadta Fafejet, és elkezdte a hajó felé cipelni.
-Hugiii! - ordított utánam.
-Ne! - néztem kétségbeesetten, és oda akartam rohanni. De Rex lefogott.
-Engedj el! A bátyámat elviszik! A legfontosabb embert az életemben! - rivalltam a fiúra.
-Én meg nem engedem, hogy a legfontosabb embert az életemben elvigyék! - nézett rám.
-Hugii! - üvöltött még egyet Fafej.
-Kiszabadítalak! - kiáltottam, de elnyomta a hangomat az ádázok csatakiáltása, majd elhajóztak.
*
Aznap este kitaláltunk egy tervet, aminek segítségével kiszabadítjuk Fafejet.
Másnap végre is hajtottuk. Elrepültünk az ádázok főhadiszállására, Takonypóc és Halvér kiiktatta az őröket, Astid Rexxel elbújt figyelni az őröket, én pedig Skyler-rel elmentem megkeresni Fafejet. Nem volt nehéz dolgunk, gyorsan megtaláltuk azt az egy cellát, amiben Fafej raboskodott. Kiderült, semmiféle tervnek nem része, csak egyszerűen elvitték. És ennyi. Persze bevetette a "Huligán törzs ez a te éjszakád" fegyvert, de sikertelenül.
Mikor mentünk kifelé, most már Fafejjel, az őrök rajtakaptak. De szerencsére sikerült elrepülnünk gyorsan. Persze azonnal várt a levél Hibbanton:
"Ez a húzás nagy hiba volt!
Mostantól háborúban állunk! Ha jót akartok, holnap felkészültök a harcra, és pénteken elkezdődik az összecsapás!
-Dagur."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog