2015. április 3., péntek

1. Díj: Liebster Award!

Csicsergős jó reggelt mindenkinek! (Egy kicsit el vagyok, úgy tűnik, tájolva, így a kinti fényviszonyok azt az érzést keltették bennem, hogy reggel tíz van, aztán itt a kis netes miniórámra kukkolva látom, hogy már bőven (2 perccel) elmúlt hat óra. Hát ja. De pörögjünk is fel a kis aláhúzott "pörögjünk" szóra klikkelve, fullra tekert hangerővel. :D)

Április "dilinyós" hónap legeslegelső bejegyzését olvasgatjátok most (igen, megnéztem, hogy a legutolsó rész Március 28.-i.). Erre a tettre is Szonja barátnőm adott okot, miveeeeeeeeel.... *dobpergés* *mégtöbb dobpergés* Tamtamtaaaam megkaptam a Liebster Díjat! (Most ide teszem a hivatalos 12 darabból álló kis Liebster logócsoportot. De nekem annyira nagyon tetszik ez a kis zöld, hogy csakazértis kivágtam, és csakazértis ideteszem. Örüljetek!)


Mikor megláttam Szonja bejegyzését az egyik Facebook-os blogcsoportban, azonnal rányomtam, megnézni, mit művelt ez a lány. :D Aztán végigolvasom, és a díjra ítélteknél szerepel a nevem. Én meg: Mi van? :D A bejegyzés rá: Kihívtak, észlény! -.-" Azonnal újságoltam anyának és pár (egy) barátomnak a hírt, miszerint "Jujciii, nekem ítélték!" Szóval majd kicsattantam az örömtől. :D




A verseny szabályai:
#1 Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
#2 Írj tíz dolgot magadnak magadról!
#3 Válaszolj arra a tíz kis nyomoronc kérdésre, amit a kihívótól kaptál!
#4 Tegyél fel tíz kis nyomoronc kérdést!
#5 Ítéld el a díjat 10 embernek!

Tehát ez lenne. Kezdjük is.

NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM SZONJÁNAK A DÍJAT! <3

Tíz dolog rólam:

#1 Könyvmoly.
#2 Több fiú, mint lány barátom van. De jobban is örülök neki! Pacsi Zazu és Brecsi! :D
#3 A hajam a barna és a szőke között táncikál valahol, középszőkének is mondhatjuk.
#4 Sárkány- és vikingmániában szenvedek.
#5 Kedvenc filmem a HTTYD összes részével, sorozatával és kisfilmjével.
#6 Nagyban erősítem azt az elvet, ami azt mutatja, hogy a BFF még véletlenül sem "Best Friend Forever"-t jelent, hanem totál "Best Fake Friends"-et. (Vagyis Legjobb Hamis barátokat.)
#7 Belezúgtam EBBE a zenébe.
#8 "Ha a “241543903” számra keresel a Google képei között, rengeteg embert találsz majd, aki a fejét a hűtőjébe teszi.", írja a Nem Gondoltad! Facebook oldal. Rákerestem. És tényleg! Hűtőfejű/lábú/testű emberek rebegtek a szemem előtt!
#9 Nincs szemüvegem, csak kamulencsés.
#10 Tökéletesen hallok. (Anyu, ezt csak neked, ha olvasod. :D)

Tíz válasz:

#1 Ismersz valakit személyesen (legalább netes beszélgetés szintjén) az olvasóid közül? - Igen. 
#2 Ha igen, akkor hányat? - Nalássuk... egy kettő három négy öt hat... Áhh, lusta vagyok megszámolni. Elég annyi, hogy sokat? :D
#3 Nézel rajzfilmeket? - A kedvenc filmműfajom. Komolyan. Néha az animációs filmek jobban, mint a normális emberekkel játszódó cuccok. Bár az Éhezők Viadala és a Lázadó...
#4 Mennyire tartod magad gyerekesnek egy 10-es skálán? - 223.
#5 Ettől vagy ettől kapsz előbb mindfuckot? - Az elsőt nem néztem végig, tizenkét percet ki bír ki? A második meg annyira cuki :D De a végén, mikor állva maradt egy fakocka, és ledobták egy fehér dominóval, azon besírtam. :D Szóval előbb az elsőtől kaptam, mert tizenkét perc dominót ki néz végig?! Nézd meg EZT, ez is fergeteges. :D
#6 Mi őrit meg legkönnyebben? - Ne kérdezz ilyeneket, mert megőrit!
#7 Ha szuperhős lennél, mi lenne a neved? - Mrs. Csillámpóni *.*
#8 Melyik Harry Potter-Házba kerülnél? - Nem láttam és nem is olvastam a Harry-t (le vagyok maradva), ezért foggalmam sincs. Voldemorthoz? :D
#9 Melyik Beavatott-csoportba kerülnél? - Ezen marha sokat agyaltam! Lennék Művelt is, de leginkább a Bátrakhoz kerülnék. Le akarok abba a házba ugrani! És vonatból is ki akarok a kőre ugrani! És a legfontosabb: Kérek egy Négyest! Életem szereleme :D
#10 Melyik Trónok Harca-Házba kerülnél? - Ezt sem olvastam és láttam. :D Menjünk a Trónokhoz! :D

Tíz kérdés:

#1 Hány megtekintés van eddig a blogodon?
#2  Csináltál már szelfit? 
#3 Dancsicska vagy?
#4 Szereted a zsiráfokat? 
#5 Ha igen, miért, ha nem, miért (és ha nem, akkor a szemem elé ne kerülj többé!)?
#6 100-ból hány százalékban tartod magadat csillámpóninak?
#7 Láttál már csillámlámát?
#8 Ha a húgodat/öcsédet beválasztanák az Éhezők Viadalára, jelentkeznél helyette?
#9 Fontosnak tartod, hogy több nyelven beszélj? 
#10 Ha lehetne sárkányod, milyen nevet adnál neki?

Tíz Öt ember:

#1 Pintér Ádám - Mert a Legós képeket imádom. :D
#2 Végh Petra - Mert gyönyörű történeteket kanyarint.
#3 Cseh Tamara - Mert imádja a blogom.
#4 Brooklyn L. - Mert kitett a blogjára. :D
#5 Barsi Bíborka - Első számú Twinner, a blogom történetének abszolút segítője. 
 #6 Kiwi - Mert nekem adta, én újra neki adom, mert ezt a díjat többször is ki lehet érdemelni :D 

Még egyszer köszönöm Szonjának, még hallhattok rólam történetesen a következő fejezetben! További jó szörfözést az internetON. :D




Szép napot nektek, Kőfej-féle puszi, Take Me!, Kapjatok el, meg amit akartok, Sziasztok! :D









Ui.: A kis áthúzott (MINTA) cuccmorékok a bénázásaimat tartalmazzák, amiket eredetileg írtam, mint láthatjátok, marhára elrontottam. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog