2015. április 3., péntek

2. Díj: Ismét Liebster Award!

Ezt nem fogjátok elhinni, kis sárkánybogárszerű izébizé lényecskék! (Amúgy fura, hogy a "sárkánybogárszerű" szót nem húzza alá pirossal, bezzeg az "izébizé" szót igen! Magyarázza meg már valaki: van olyan szó, hogy sárkánybogár? És most se húzza alá. Hát ezen kész vagyok. Ezen fog napokig kattogni az agyam. Auuccs. Na de térjünk zárójelen kívülre, mert ott a kevésbé fontos dolog, a sárkánybogár szó létezését kideríteni fontosabb mindennél!) Szóóóval, a díjam kitöltését követő második órában kelletét (Ezt ismerem, de  éreztem, hogy alá fogja húzni... Wáááááá, mindjárt agy... inkább nem folytatnám. :D) éreztem, hogy felnézzek a kihívottjaim blogjára (Francba veled, Blogger! És a saját nevét is képes aláhúzni...). És látom kedves Pintér Ádám uraság bejegyzését. Megdoingolta (Angol 5* -.-"). És a kihívottaknál látom a semmit. Neeee. keresgélem, hogy mi az isten van, nyomkodom, hát bejön a blogom. Ezek szerint ismét megkaptam a díjat! Köszönöööm! :D (A,úgy itt találjátok meg a kis bejegyzést: ---)

Éééés, találtam egy nagyon kis cukker Liebster Awrd Award logót. Mi az hogy egyet: Kettőt! Na most jöhet a "MI AZ HOGY KETTŐ?" beszólás. :D Nesze nektek, éhes képimádók!



Tehát a szabályok ugyanazok, de azért is kiírom újra, húzzam csak az időt... :D

/1/  Köszönd Meg!
/2/ Írj tíz dolgot magadról!
/3/ Válaszolj 10 kérdésre!
/4/ Írj tíz kérdést!
/5/ Add a díjat 10 embernek!



Köszönöm Pintér Ádámnak! :D


10 újabb dolog magamról:

/1/ Minecraftozok.
/2/ Imádom Finnick Odair-t és Tobias Eaton-t. <3
/3/ Finnick tiszteletére minden nap vagy hatvan kockacukrot megeszek. Most is azt eszek.
/4/ Az Ádám minden ötödik percben megkérdezi, hogy "Na? :D :D" egyre több a-val.
/5/ Azt tegyük hozzá, hogy amikor ő csinálta, én is megkérdeztem minden ötödik percben.
/6/ Habár folyton azt hangoztatjuk, hogy "Tőtöttkáposzta", nem is szeretem az ott említett ételt.
/7/ A kedvenc szuperhősöm Anya. És Protesto. WoW!
/8/ Láttam már csillámlámát.
/9/ Jót érzek.
/10/ Nem tudok tizediket mondani.

Tíz válasz:

/1/ Miért kezdtél el blogolni? - Ezt magam sem tudom. 
/2/ Mikor kezdtél el blogolni? - 2014. 05. 26.
/3/ Mi az inspirációd a blogoláshoz? - Először az inspirációd gyönyörű szó, köszi, ohgy hogy ilyen szépen fogalmazol. A barátaim, a körülöttem és velem történt dolgok adják az ötletet, és a filmek. :)
/4/ Mennyire tartod magad jónak? - Egy tízes skálán: Egoistán: 223 Optimistán: 8-9 Pesszimistán: 0
/5/ Komolyan veszed? - Nagyon is!
/6/ Ha valami ok folytán törlődne az eddigi munkád, újrakezdenéd? - Mindenképpen!
/7/ Mikor van az, hogy "Na most akkor leülök és kitalálok valamit a blogomba"? - Sokszor. A suliban matek órán a blogomon gondolkozok.
/8/ Miért pont azokat jelölted be a díjra, akiket? - Mert megérdemlik.
/9/ Értesíted azokat akiket bejelöltél? - Valakinek üzenetben, valakinek a csoportjába kirakva jelzem, hogy ez van.
/10/ Te mikor és kitől kaptad meg először ezt a díjat? - Szonjától (Kiwitől), és ma (04.03.)
Tíz krédés krédés kérdés (harmadszorra csak sikerül):

/1/ Szeretsz fotózni?
/2/ Festetted már valaha a hajad?
/3/ Melyik szereplő lennél legszívesebben az Így neveld a sárkányodat c. Filmből?
/4/ Van háziállatod?
/5/ Kertész leszek....
/6/ Mi az eddigi legnagyobb célkitűzésed?
/7/ Mi késztetne arra, hogy abbahagyd a blogolást?
/8/ Mi a kedvenc ételed?
/9/ Szereted a gumicukrot?
/10/ Lusta leszel megválaszolni ezt a kérdést?

10 2 ember:
/1/Petra Füzesi - Mert jó  design
/2/ Pintér Ádám - Mert kedves vagyok :D

Na sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

blog